Garantie en klachten
Garantie:
Wij doen ons best om onze producten in topconditie aan u te leveren.
Wanneer er artikelen binnen komen, worden deze eerst gecontroleerd door B-Hip Streetwear voordat deze verstuurd worden. Toch kan het voorkomen dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op de garantie. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor raparatie of vervanging.
Er zijn uitzonderingen van garantie, zoals:
- Het krimpen en pluisjes (pillen) van kleding
- Ritsen en knopen
- Steentjes, kraaltjes, patches en glitters
Graag ontvangen wij eerst een e-mail met omschrijving van het probleem vordat het artikel retour gestuurd wordt.
Klachten:
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@b-hip.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.